• Арнайы нұсқа
  • Мобильді нұсқа

You are here

Сыртқы сауда қызметін реттеудің кедендік-тарифтік, тарифтік емес, сауда және өтемақы шараларын қолдану, өзгерту немесе олардың күшін жою туралы ұсыныстарды қарау Қағидаларын бекіту туралы

«Сауда қызметін реттеу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабының 2-3) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

1. Қоса беріліп отырған сыртқы сауда қызметін реттеудің кедендік-тарифтік, тарифтік емес, сауда және өтемдік шараларын қолдану, өзгерту немесе олардың күшін жою туралы ұсыныстарды қарау Қағидалары бекітілсін.

2. Сыртқы сауда қызметін дамыту департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялау және енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің «Қазақстан Республикасының заңнама және құқықтық ақпарат институты» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасы

Экономика министрлігінің министрі

 

 

Р. Дәленов

 

«КЕЛІСІЛДІ»

Қазақстан Республикасы

Қаржы министрлігі

«____» ____________

 

«КЕЛІСІЛДІ»

Қазақстан Республикасы

Индустрия және инфақұрылымдық

Министрлігі

«____» ____________

Қазақстан Республикасы

Ұлттық экономика министрінің

2019 жылғы №   

бұйрығымен бекітілген

Сыртқы сауда қызметін реттеудің кедендік-тарифтік, тарифтік

емес, сауда және өтемдік шараларын қолдану, өзгерту немесе

олардың күшін жою туралы ұсыныстарды қарау

қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

1. Осы сыртқы сауда қызметін реттеудің кедендік-тарифтік, тарифтік емес, сауда және өтемдік шараларын қолдану, өзгерту немесе олардың күшін жою туралы ұсыныстарды қарау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) 2004 жылы 12 сәуірдегі «Сауда қызметін реттеу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 7–бабының 2-3) тармақшасына сәйкес әзірленді және сыртқы сауда қызметін реттеудің кедендік-тарифтік, тарифтік емес, сауда және өтемдік шараларын қолдану, өзгерту немесе жою (бұдан әрі - қолдану) туралы ұсыныстарды уәкілетті органның қарау тәртібін белгілейді.

2. Осы Қағидалардың мақсаттары үшін мынадай анықтамалар мен ұғымдар пайдаланылады:

1) кедендік–тарифтік шара – кедендік баждарды, тарифтік жеңілдіктерді, тарифтік квоталарды, тарифтік преференцияларды белгілеу, өзгерту немесе жою;

2) өтемақы шарасы – Қазақстан Республикасының экономика саласына Еуразиялық экономикалық одаққа (бұдан әрі-ЕАЭО) мүше мемлекеттің субсидиялаушы ерекше субсидиясының теріс әсерін бейтараптандыру жөніндегі шара;

3) өтініш беруші – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тіркелген заңды тұлғала;

4) субсидияланатын тауарды өндіруші – ЕАЭО мүше мемлекет субсидиялайтын тауар өндірушілер

5) тауар – дайын өнім не түпкілікті өнім өндірісінде пайдалануға арналған өнім;

6) тарифтік емес шара – тыйым салуларды, сандық шектеулерді, айрықша құқықты, автоматты лицензиялауды (қадағалауды), тауарларды әкелудің және (немесе) әкетудің рұқсат беру тәртібін белгілеу, өзгерту немесе жою;

7) уәкілетті орган – сауда қызметін реттеу саласындағы орталық атқарушы орган;

8) ұқсас тауар – өзінің функционалдық мақсаты, қолданылуы, сапалық және техникалық сипаттамалары бойынша тарифтік квота шеңберінде Одақтың кедендік аумағына әкелінетін тауармен толықтай сәйкес келетін тауар не (мұндай толықтай ұқсас тауар болмаса) тарифтік квота шеңберінде Одақтың кедендік аумағына әкелінетін тауардың сипаттамаларына жақын, оны тарифтік квота шеңберінде Одақтың кедендік аумағына әкелінетін тауардың мақсатты тағайындалуына ұқсас функционалдық мақсаты бойынша пайдалануға мүмкіндік беретін сипаттамаларға ие және коммерциялық жағынан онымен алмастырылуы мүмкін тауар.

9) сауда шарасы – үшінші елдерден тауарларды әкелуге қатысты демпингке қарсы, өтемақы және арнайы қорғау шараларын белгілеу, өзгерту немесе жою;

Осы Қағидаларда пайдаланылатын өзге де ұғымдар 2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа (бұдан әрі – Шарт) сәйкес қолданылады.

2-тарау. Кедендік-тарифтік шараларды қолдану жөніндегі ұсыныстарды қарау тәртібі

3. 11-тармақта көзделген жағдайларды қоспағанда, кедендік-тарифтік шараларды қолдану туралы ұсыныстарды мемлекеттік органдар және өтініш берушілер уәкілетті органға ұсынады.

4. Өтініш берушінің кедендік-тарифтік шараны қолдану жөніндегі ұсынысы жазбаша өтініш түрінде ұсынылады, оған осы Ережеге 1-қосымшаға сәйкес 1-нысан бойынша мәліметтер тізбесі қоса беріледі.

5. Мемлекеттік органдардың кедендік-тарифтік шараларды қолдану жөніндегі ұсыныстары жазбаша өтініш түрінде ұсынылады, оларға осы Ережеге 1-қосымшаға сәйкес 2-нысан бойынша мәліметтер тізбесі қоса беріледі.

6. Осы Ережелердің 4 және 5-тармақтарында көзделген қандай да бір мәліметтер болмаған не көрсетілген тармақтардың талаптарына сәйкес келмейтін мәліметтер ұсынылған жағдайда, уәкілетті орган өтініш берушінің немесе мемлекеттік органның атына жетіспейтін мәліметтерді не дұрыс мәліметтерді ұсыну туралы уәкілетті органға ұсынысты тіркеген сәттен бастап 15 күнтізбелік күн ішінде хат жібереді.

7. Уәкілетті орган өтініш пен осы Ереженің 4, 5 және 6-тармақтарында көзделген мәліметтерді алғаннан кейін Қазақстан Республикасының халықаралық міндеттемелерін ескере отырып, 30 күнтізбелік күн ішінде шараны қолданудың экономикалық орындылығына талдау жүргізеді. Қажет болған жағдайда уәкілетті орган мемлекеттік органдарға және өзге де ұйымдарға сұрау салу жібереді.

8. Ұсынылған кедендік-тарифтік шараны қолданудың орындылығын талдаудың оң нәтижелері жағдайында уәкілетті орган қолданудың орындылығы туралы қорытынды 10 күн ішінде дайындайды және оны шешім қабылдау үшін Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің 2017 жылғы 16 тамыздағы № 114-ө өкімінде сәйкес құрылған Сауда саясаты және халықаралық экономикалық ұйымдарға қатысу мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссияның (бұдан әрі – ВАК) қарауына жібереді.

9. Осы Ереженің 6-тармағына сәйкес уәкілетті орган сұратқан өтініш беруші немесе мемлекеттік орган болмаған немесе дұрыс емес мәліметтерге ие болмаған жағдайда, сондай-ақ кедендік-тарифтік шараларды қолданудың орындылығын теріс талдаған жағдайда уәкілетті орган өтініш берушіні 10 жұмыс күні ішінде ақылға қонымды бас тартуды өтінімді одан әрі қарау туралы кедендік-тарифтік шара.

10. ВАК оң шешім қабылдаған жағдайда:

Еуразиялық экономикалық комиссия (бұдан әрі - ЕЭК) шешімдері қабылданатын кедендік-тарифтік шараларды қолдану туралы ВАК оң шешімі болған жағдайда, уәкілетті органда ВАК отырысының хаттамасын тіркеген сәттен бастап 5 жұмыс күні ішінде уәкілетті орган осы ұсынысты ЕЭК-ке жіберуді етеді;

Шешімді уәкілетті орган қабылдайтын кедендік-тарифтік шараны қолдану уәкілетті органның Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен тиісті құқықтық актіні қабылдауымен қамтамасыз етіледі.

11. ВАК кедендік-тарифтік шараны қолдану жөніндегі ұсыныс бойынша теріс шешім қабылдаған жағдайда уәкілетті органда ВАК отырысының хаттамасын тіркеген сәттен бастап 5 жұмыс күні ішінде уәкілетті орган негізделген бас тартуды өтініш берушіге жібереді.

12. Егер кедендік-тарифтік шараларды қолдану жөніндегі ұсыныс ЕЭК-дан келіп түссе, соның ішінде ЕАЭО мүше мемлекеттердің ұсыныстары, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 5 мамырдағы № 279 қаулысымен бекітілген, Қазақстан Республикасының орталық атқарушы мемлекеттік органдарының, Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарының Еуразиялық экономикалық комиссиямен өзара іс-қимыл қағидалары (бұдан әрі – өзара әрекеттесу Қағидалар) уәкілетті орган оны тиісті мемлекеттік органдармен және өзге де ұйымдармен келісуді қамтамасыз етеді.

Уәкілетті орган уәкілетті органның сұрау салуы бойынша ұсынылған позицияларды ескере отырып, ұсынылатын кедендік-тарифтік шаралармен келісу/келіспеу туралы өзара әрекеттесу Қағидаларында көзделген тәртіппен және мерзімдерде Қазақстан Республикасының шоғырландырылған ұстанымын қалыптастырады және ЕЭК-ға хабарлайды.

ЕЭК ұсынысы бойынша Мемлекеттік органдардың және/немесе өзге де мүдделі ұйымдардың қағидаттық келіспеушіліктері болған кезде немесе Қазақстан Республикасының позициясымен ЕАЭО мүше мемлекеттердің мемлекеттік органдарының қағидаттық келіспеуі, ЕЭК ұсынысы және уәкілетті органның тиісті қорытындысы Қазақстан Республикасының түпкілікті шоғырландырылған ұстанымын әзірлеу үшін ВАК-та қаралады.

3 тарауы. Тарифтік емес шараларды қолдану туралы ұсыныстарды қарау тәртібі

13.21-тармақта көзделген жағдайларды қоспағанда, кедендік-тарифтік шараларды қолдану туралы ұсыныстарды мемлекеттік органдар және өтініш берушілер уәкілетті органға ұсынады.

14. Өтініш берушінің тарифтік емес шараны қолдану жөніндегі ұсынысы жазбаша өтініш түрінде ұсынылады, оған осы Ережеге

2-қосымшаға сәйкес 1-нысан бойынша мәліметтер тізбесі қоса беріледі.

15. Мемлекеттік органдарының тарифтік емес шараны қолдану туралы ұсыныстар жазбаша сауал түрiнде ұсынылады, оған осы Ереженің

2-қосымшасына сәйкес 2-нысан бойынша ақпарат тізбесі қоса беріледі.

16. Осы Ережелердің 13 және 14-тармақтарында көзделген қандай да бір мәліметтер болмаған не көрсетілген тармақтардың талаптарына сәйкес келмейтін мәліметтер ұсынылған жағдайда, сондай-ақ ұсынылып отырған тарифтік емес шараның орындылығын белгілеу үшін қосымша нақтылайтын ақпарат алу қажет болған кезде уәкілетті орган өтініш берушінің немесе мемлекеттік органның атына ұсыныс уәкілетті органда тіркелген сәттен бастап күнтізбелік 15 күн ішінде тиісті сұрау салуды жібереді.

17. Уәкілетті орган, нақты Қағидалардың 13, 14 және 15-тармақтарында көзделген өтінімді және ақпаратты алғаннан кейін, Қазақстан Республикасының халықаралық міндеттемелерін ескеріп, 30 күнтізбелік күн ішінде шараны қолданудың экономикалық орындылығына талдау жүргізеді. Қажет болған жағдайда, уәкілетті орган мемлекеттік органдарға және басқа да ұйымдарға тиісті сұрау салу жібереді.

18. Ұсынылатын тарифтік емес шараны қолданудың орындылығын талдау нәтижелері бойынша, уәкілетті орган тарифтік емес шараны қолданудың орындылығы туралы қорытындыны 10 жұмыс күн ішінде дайындайды және шешім қабылдау үшін ВАК-на жібереді.

19. ВАК-ның шешімі оң болған жағдайда:

ЕЭК-ның шешімдері қабылданатын тарифтік емес шараларды қолдану туралы ВАК оң шешімі болған жағдайда, уәкілетті органда ВАК отырысының хаттамасын тіркеген сәттен бастап 5 жұмыс күні ішінде уәкілетті орган осы ұсынысты ЕЭК-ке жолдайды;

- Қазақстан Республикасының тарифтік емес шаралар бір жақты тәртіпте қолдану туралы өтініші бойынша, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен, тиісті құқықтық актіні қабылдау құзыретіне кіретін орталық мемлекеттік орган қамтамасыз етеді.

20. ВАК тарифтік емес шараны қолдану жөніндегі ұсыныс бойынша теріс шешім қабылдаған жағдайда уәкілетті органда ВАК отырысының хаттамасын тіркеген сәттен бастап 5 жұмыс күні ішінде уәкілетті орган негізделген бас тартуды өтініш берушіге жібереді.

21. Егер тарифтік емес шараны қолдану туралы ұсыныстар ЕЭК-нан, оның ішінде ЕАЭО-ның мүше мемлекеттерден болса, уәкілетті орган мүдделі мемлекеттік органдармен және басқа ұйымдармен келісуді өзара әрекеттесу Қағидаларына сәйкес қамтамасыз етеді.

Уәкілетті органның сұрауы бойынша ұсынылған позицияларын ескере отырып, ұсынылған тарифтік емес шараларды келісу/келіспеу туралы, Қазақстан Республикасының шоғырланған ұстанымын өзара іс-қимыл Қағидаларында көзделген тәртіппен және мерзімде жүзеге асырылады.қалыптастырады, және ЕЭК-на хабар береді.

Егер ЕЭК-ның ұсынысы бойынша мемлекеттік органдар мен/немесе басқа мүдделі ұйымдардың іргелі айырмашылықтары немесе ЕАЭО мүше-мемлекеттер Қазақстан Республикасы позициясымен түбегейлі келіспеушілігі болса, ЕЭК-тің ұсынысы және уәкілетті органның тиісті қорытындысы Қазақстан Республикасының түпкілікті шоғырландырылған ұстанымын әзірлеу үшін ВАК-да қарастырылады.

4 тарау. Сауда шараларын қолдану туралы ұсыныстарды қарау ережесі

 

22. Сауда шараларын қолдану туралы ұсыныстарды өтініш беруші ЕАЭО туралы Шартқа № 8 қосымшада белгіленген тәртіпке сәйкес, ЕЭК-ға жолданады (беріледі).

23. Уәкілетті орган өтініш берушінің сауда шараларын қолдану жөніндегі бастамаларына қолдау көрсетуі үшін осы Қағидалардың 22-тармағына сәйкес өтініш берушінің ЕЭК-ға жіберген материалдарын (ақпараты) уәкілетті органға ұсынылады.

24. Уәкілетті орган осы Қағидалардың 23-тармағында көзделген материалдарды (ақпаратты) алғаннан кейін келіп түскен материалдарды (ақпаратты) уәкілетті органда тіркеген сәттен бастап күнтізбелік 30 күн ішінде Қазақстан Республикасының халықаралық міндеттемелерін ескере отырып, осы шараны қолданудың Қазақстан Республикасының саласына әсеріне талдау жүргізеді. Қажет болған жағдайда талдау мақсаттары үшін уәкілетті орган мүдделі мемлекеттік органдарға, өзге де ұйымдарға сұраныс жібереді.

25. Осы Қағиданың 24-тармағында көзделген талдау нәтижелері бойынша уәкілетті орган тиісті талдау аяқталған сәттен бастап 3 айдан аспайтын мерзімде ЕЭК-ға Қазақстан Республикасының ұстанымы туралы хабарлайды.

26. Егер сауда шарасын қолдану туралы ұсыныс ЕЭК-дан келіп түссе, уәкілетті орган оны Шартқа № 8 қосымшада белгіленген тәртіпте және мерзімде мүдделі мемлекеттік органдармен, өзге де ұйымдармен келісуді қамтамасыз етеді.

Уәкілетті орган уәкілетті органның сұрау салуы бойынша ұсынылған ұстанымдарды ескере отырып, ұсынылатын сауда шараларымен келісу/келіспеу туралы Қазақстан Республикасының ұстанымын қалыптастырады және Шартқа № 8 қосымшада белгіленген тәртіппен және мерзімде ЕЭК-ға хабарлайды.

ЕЭК ұсынысы бойынша Мемлекеттік органдардың және/немесе өзге де мүдделі ұйымдардың түбегейлі келіспеушіліктері болған кезде немесе Қазақстан Республикасының позициясымен ЕАЭО мүше мемлекеттердің уәкілетті мемлекеттік органдарының түбегейлі келіспеуі, ЕЭК ұсынысы және уәкілетті органның тиісті қорытындысы Қазақстан Республикасының түпкілікті шоғырландырылған ұстанымын әзірлеу үшін ВАК-та қаралады.

5 тарау. Өтемақы шараларын қолдану туралы ұсыныстарды қарау ережесі

27. Өтемақы шараларын қолдану туралы ұсынысты мемлекеттік органдар немесе өтініш берушілер жазбаша берген өтініш түрінде уәкілетті органға береді, оған осы Қағидалардың 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мәліметтер тізбесі қоса беріледі.

Осы тараудың мақсаттары үшін өтініш беруші деп ұқсас тауарды өндіруші түсініледі.

28. Қажет болған жағдайда, сондай-ақ осы Қағидалардың 27-тармағында көзделген қандай да бір мәліметтер болмаған не көрсетілген тармақтың талаптарына сәйкес келмейтін мәліметтер ұсынылған жағдайда, уәкілетті орган өтініш берушінің атына Шартқа № 28 қосымша болып табылатын өнеркәсіптік субсидияларды берудің бірыңғай қағидалары туралы хаттамада (бұдан әрі – Өнеркәсіптік субсидиялар туралы хаттама) белгіленген мерзімде жетіспейтін мәліметтерді не дұрыс мәліметтерді беру туралы хат жібереді.

29. Уәкілетті орган осы Қағидалардың 26 және 27 тармақтарында көзделген өтініш пен мәліметтерді алғаннан кейін 6 ай ішінде Өнеркәсіптік субсидиялар туралы хаттама нормаларының бұзылуы және/немесе ЕАЭО басқа мүше мемлекет субсидиялайтын тауарлар импортынан ұлттық экономика саласына материалдық залал келтіру туралы қорытынды дайындау мақсатында тергеп-тексеру жүргізеді.

30. Осы Қағидалардың 28-тармағында көзделген жүргізілген тергеп-тексеру қорытындылары бойынша уәкілетті орган өтемақы шарасын қолданудың орындылығы туралы қорытынды дайындайды және оны ВАК-тың қарауына жібереді.

30. Осы Қағидалардың 29-тармағында көзделген жүргізілген тергеп-тексеру қорытындылары бойынша уәкілетті орган осы Қағидалардың 29-тармағында көзделген мерзімде өтемақы шарасын қолданудың орындылығы туралы қорытынды дайындайды және оны ВАК-тың қарауына жібереді.

ВАК мақұлдаған жағдайда уәкілетті орган Қазақстан Республикасы саласына материалдық залалды бейтараптандыру мақсатында Өнеркәсіптік субсидиялар туралы хаттама нормаларының бұзылуына және/немесе ұлттық экономика саласына залал келтірілуіне байланысты өтемақы шараларын қолдану қажеттілігі туралы ЕАЭО субсидиялаушы мүше мемлекет үкіметінің басшысына тиісті өтініштің жобасын Қазақстан Республикасы

Премьер-Министрінің атына енгізеді.

31. Өтемақы шарасын қолдану туралы ұсыныс бойынша ВАК теріс қорытындысы болған жағдайда, уәкілетті орган ВАК отырысының хаттамасы уәкілетті органда тіркелген сәттен бастап 10 жұмыс күні ішінде өтініш берушіге негізделген бас тартуды жібереді.

Сыртқы сауда қызметін реттеудің

кедендік-тарифтік, тарифтік емес,

сауда және өтемдік шараларын

қолдану, өзгерту немесе жою

туралы ұсыныстарды қарау ережесіне

1-қосымша

 

1-нысан

Өтініш беруші ұсынатын кедендік-тарифтік реттеу шаралардың қолданылуы туралы мәліметтер тізбесі

1. Өтініш беруші туралы ақпарат (мекенжайы, телефоны, факс, E-mail, тіркелген жері, басшының Т. А. Ә.).

2. Тауардың атауы, оның ішінде Еуразиялық экономикалық одақтың сыртқы экономикалық қызметінің тауар номенклатурасының (бұдан әрі – ЕАЭО СЭҚ ТН) коды;

3. Кәсіпорынның алдыңғы үш жылдағы өндірістік-шаруашылық көрсеткіштері:

1) алдыңғы үш жылдағы заттай және құндық көріністердегі тауарды өндіру/тұтыну көлемі;

2) өндіру үшін оған қатысты кедендік-тарифтік шараны қолдану ұсынылатын шикізат пайдаланылатын дайын тауарды немесе тауарды заттай және құндық мәнде (елді көрсете отырып), оның ішінде экспортқа өткізу көлемі;

3) өтініш беруші кәсіпорынның өндірістік қуаты мен жүктемесі (пайыздық мәнде);

4) өтініш беруші кәсіпорын өндірісінің рентабельділігі (пайыздық мәнде);

5) өтініш беруші кәсіпорынның пайдасы/шығындары;

6) өтініш беруші кәсіпорында жұмыспен қамтылғандар (еңбекшілер) саны;

7) өтініш беруші кәсіпорынмен мемлекеттік бюджетке аударылған салықтардың сомасы, оның ішінде қосылған құн салығы (бұдан әрі-ҚҚС), корпоративтік табыс салығы.

4. Келесі үш жылға арналған заттай және құндық көріністерде тауарды өндіру/тұтыну жөніндегі жоспарлар, сондай-ақ кедендік-тарифтік шараны қолдану ұсынылатын дайын тауарды өткізу көлемі, оның ішінде экспортқа (елді көрсете отырып).

5. Келесі мәліметтерді қамтитын кедендік-тарифтік шараны қолдану қажеттілігінің негіздемесі:

1) тауардың қасиеттері, сипаттамалары, функционалдық мақсаты және пайдалану саласы көрсетілген сипаттамасы;

2) Қазақстан Республикасының аумағындағы тауарды негізгі тұтынушылар немесе тұтынушылардың топтары туралы деректер (Қазақстан Республикасындағы және одан тысқары жерлердегі тауарларды негізгі өндірушілер/өндірушілер топтары туралы);

3) Қазақстан Республикасының және/немесе ЕАЭО-ға мүше мемлекеттердің аумағында өндірілетін және (немесе) үшінші елдерде өндірілетін ұқсас тауарлармен кедендік-тарифтік шараны қолдану ұсынылатын тауардың салыстырмалы сипаттамасы (егер мұндай мүмкіндік болған жағдайда);

4) кәсіпорынның (саланың) қаржы-экономикалық жай-күйіне кедендік-тарифтік шараны қолданудан экономикалық әсерді бағалауды (сипаттамасын) қамтитын қаржы-экономикалық негіздеме.

6. Кедендік әкелу бажының ставкасын арттыру туралы ұсыныс болған жағдайда басқа елдерден импортталатын ұқсас тауарлардың бағасы және ішкі нарықтағы тауардың бағасы туралы алдыңғы үш жылдағы деректерді көрсету қажет.

7. Кедендік әкелу бажының ставкасын төмендету туралы ұсыныс болған жағдайда алдыңғы үш жыл үшін мынадай деректерді қосымша көрсету:

1) импортталатын шикізат құнының үлесін көрсете отырып, дайын өнімнің (дайын бұйымның) өзіндік құнының орташаланған құрылымы;

2) шикізат импорты кезіндегі шығындар (кедендік құн, кедендік баж, кедендік алым, акциздер, дайын өнімге және импортталатын шикізатқа ҚҚС);

3) орташаланған көлік шығыстары (импорт пунктінен тұтынушыға дейін, ел ішіндегі өндіріс пунктінен тұтынушыға дейін);

4) басқа елдерден импортталатын ұқсас тауарлардың (шикізаттың) бағасы және ішкі нарықтағы осы тауардың бағасы, сондай-ақ импорттың көлемі мен экспорттаушы елдің атауы.

8. Ұсыныста өзгерістер енгізу көзделген жағдайда ЕАЭО СЭҚ ТН кодтық белгілеуді нақтылау бөлігінде, онда ол сондай-ақ мынадай ақпаратты қамтуы тиіс:

1) оған сәйкес осы тауар (тауарлардың түрі) көптеген ұқсас тауарлардан бір мәнді бөлінуі мүмкін өлшемдер (жіктеу белгілері);

2) ол үшін ЕАЭО СЭҚ ТН-да жеке позицияны бөлу ұсынылатын тауар туралы: жиынтықтау, тағайындау, жұмыс принципі, құрамы (егер сыныптау критерийі қандай да бір заттардың болуы болып табылса), қайта өңдеу процестері (егер сыныптау критерийі тауарды өңдеу түрі немесе тауарды өңдеу дәрежесі болып табылса), техникалық сипаттамалар (егер сыныптау критерийі тауардың салмағы, мөлшері, қуаты, өнімділігі, өзге де техникалық сипаттамалары болып табылса);

3) тауарлардың жекелеген санаттарына қатысты ЕЭО СЭҚ ТН позициясымен бөлуге ұсынылатын өлшемдерге тауардың сәйкестігін тексеруге мүмкіндік беретін қолда бар әдістер туралы.

9. Әкету кеден бажын қолдану туралы ұсыныс болған жағдайда қосымша келесі деректерді көрсету:

1) Дайын тауардың өзіндік құнындағы кедендік әкету бажының үлесі (егер ол белгіленген болса);

2) келесі үш жылға жоспарланған экспорттың (заттай және құндық мәнде) және әлеуетті өткізу нарықтарының (елдерінің) көлемі;

3) өтініш беруші өндірісін жүзеге асыратын дайын тауар құрамындағы кедендік әкету бажын қолдану ұсынылатын тауар құнының үлесі;

4) өндірілетін өнімнің негізгі тұтынушы елдері туралы ақпарат;

5) өндірілетін өнімді негізгі өткізу нарықтарына дейін жеткізу бойынша шығыстар туралы ақпарат.

 

2-нысан

Кедендік-тарифтік реттеу шараларын қолдану туралы мемлекеттік органдар ұсынатын мәліметтер тізбесі

1. Қаралып отырған тауар нарығы бойынша, оның ішінде тауардың негізгі өндірушілері/тұтынушылары, олардың мекен-жайлары мен байланыстары көрсетілген Қазақстан Республикасындағы ағымдағы жағдай.

2. Алдыңғы үш жылдағы қаралып отырған тауарды өндіру/тұтыну/өткізу саласының жалпы жағдайы және келесі үш жылға арналған болжам (заттай және құндық көрсеткіштерді, оның ішінде өндіріс/тұтыну/өткізу көлемін, жұмыспен қамтылғандар санын көрсете отырып).

3. Экономика саласына және осы саланың кәсіпорындарына ықтимал әсерін бағалауды қоса алғанда, кедендік-тарифтік шараны қолданудан экономикалық тиімділік.

4. Өндірістік қуаттар және олардың негізгі өндірушілердің/тұтынушылардың жүктелу деңгейі.

5. Қарастырылатын тауардың негізгі жеткізуші/тұтынушылары.

6. Кедендік-тарифтік шараларды қолданудан республикалық бюджеттің болжамды шығындары.

7. Қазақстан Республикасының, ЕАЭО мүше мемлекеттер, үшінші елдер аумағында өндірілетін, ұқсас тауарлармен салыстырғанда кедендік-тарифтік шараны енгізу ұсынылатын тауардың салыстырмалы сипаттамасы (егер мұндай мүмкіндік болған жағдайда);

8. ЕАЭО мүше мемлекеттердің, үшінші елдердің негізгі өндірушілері немесе тауар тұтынушыларының топтары туралы деректер (егер мұндай мүмкіндік болған жағдайда).

9. Ұсыныста ЕАЭО СЭҚ ТН-ға, кодтық белгілеуді нақтылау бөлігінде, өзгерістер енгізу көзделген жағдайда, сондай-ақ ол келесі ақпаратты қамтуы тиіс:

1) тауар (тауарлардың түрі) көптеген ұқсас тауарлардан бір мәнді бөлінуі мүмкін критерийлер (классификациялық белгілер);

2) ол үшін ЕАЭО СЭҚ ТН-да жеке позицияны бөлу ұсынылатын тауар туралы: жиынтықтау, тағайындау, жұмыс принципі, құрамы (егер сыныптау критерийі қандай да бір заттардың болуы болып табылса), қайта өңдеу процестері (егер сыныптау критерийі тауарды өңдеу түрі немесе тауарды өңдеу дәрежесі болып табылса), техникалық сипаттамалар (егер сыныптау критерийі тауардың салмағы, мөлшері, қуаты, өнімділігі, өзге де техникалық сипаттамалары болып табылса);

3) тауарлардың жекелеген санаттарына қатысты ЕЭО СЭҚ ТН позициясымен бөлуге ұсынылатын өлшемдерге тауардың сәйкестігін тексеруге мүмкіндік беретін қолда бар әдістер туралы.

10. Кедендік әкету бажын қолдану туралы ұсыныс болған жағдайда мынадай деректерді көрсету:

1) Қазақстан Республикасындағы және шетелдегі тауарды негізгі тұтынушылар немесе тұтынушылардың топтары туралы;

2) экспорт көлемі бойынша жоспарлар (заттай және құндық мәнде);

3) өндірілетін өнімнің негізгі тұтынушы елдері туралы ақпарат;

4) өндірілетін өнімді негізгі өткізу нарықтарына дейін жеткізу бойынша шығыстар туралы ақпарат;

5) салаға әсері және осы тауарға ішкі нарықтың қажеттілігі.

Сыртқы сауда қызметін реттейтін кедендік тарифті, тарифтік емес,

сауда және өтемдік шараларды қолдану, өзгерту немесе күшін жою

туралы ұсыныстарды қарау

ережесіне 2-қосымшасы

1 нысан



Өтініш беруші тарифтік емес шараларды қолдану туралы ұсынатын мәліметтер тізбесі

1. Өтініш беруші туралы ақпарат (мекен-жайы, телефоны, факс, E-mail, тіркелген орны, басшының Т.А.Ә., аты, әкесінің аты (егер бар болса).

2. Тауардың атауы, оның ішінде Еуразиялық экономикалық одақтың сыртқы экономикалық қызметінің тауар номенклатурасының (бұдан әрі – ЕАЭО СЭҚ ТН) коды;.

3. Тауарлардың сипаттамасы, қасиеттері, сипаттамалары, функционалдық мақсаты және пайдалану саласы.

4. Бұл шараны қолдану туралы салалық мемлекеттік органның жағымды қорытындысы.

5. Тауарлардың негізгі өндірушілер мәліметтер, өндірушілердің немесе тұтынушылардың топтары, тауарларды тұтынушылар, оның ішінде Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде, тауарлар нарығының сандық және құндылығы туралы сипаттамасы және сипаттамалары (мүмкіндік болса).

6. Алдыңғы үш жылда тауарлардың өндіру көлемі (бар болса).

7. Тауарларды физикалық және құндылықтармен сату көлемі, (өлшеу бірлігі көрсетіліп) соның ішінде (елді көрсете отырып) соңғы үш жылдағы экспорт (бар болса).

8. Алдыңғы үш жылда тауарларды тұтыну көлемі.

9. Ішкі нарықтағы тауарларды әкелу/әкету келтірілген зиянды негіздейтін ақпарат (әкету/әкелу шектеуде).

10. Тауарлардың (шикізаттың) өзіндік құнын дайын өнімнің орташа нарықтық құны бойынша үлесі (егер ұсыныс басқа өнім шығаруға пайдаланылатын өнімге қатысты болса).

11. Өнімнің негізгі тұтынушы елдері туралы ақпарат.

12. Өткен үш жылдағы негізгі нарықтарға өнімдерді жеткізу шығындар туралы ақпарат (бар болса).

13. Шараны қолданудың экономикалық әсерін сипаттайтын қаржы-экономикалық негіздеме, кәсіпорынға ықтимал әсерді бағалау, оның ішінде:

өтініш беруші-компанияның алдыңғы үш жылдағы өндірістік рентабельділігі (бар болса);

өткен үш жылдағы кәсіпорындардың пайдасы / шығыны (бар болса);

өтініш беруші-кәсіпорындағы (саласы) қызметкерлердің (еңбекшілер) саны;

өтiнiш берушi кәсiпорын, оның iшiнде қосылған құн салығы, өткен үш жылдағы корпоративтiк табыс салығы бойынша мемлекеттiк бюджетке аударылған салық сомасы (бар болса).

2 нысан

Тарифтік емес реттеу шараларын қолдану туралы мемлекеттік органдар ұсынатын мәліметтер тізбесі

1. Тауардың атауы, соның ішінде ЕАЭО СЭҚ ТН коды.

2. Тауардың қасиеттері, сипаттамалары, функционалдық мақсаты және пайдалану саласы көрсетілген сипаттамасы.

3. Негізгі тұтынушылары немесе тұтынушылар тобы туралы мәліметтер.

4. Сипаттама және сипаттамалары, соның ішінде сандық және құндылық, тауар нарығы (егер мүмкіндік болса).

5. Алдыңғы үш жылда тауарларды өндіру көлемі.

6. Қазақстан Республикасындағы өндіріс қуаты және олардың жүктеме деңгейі.

7. Тауарлардың (шикізаттың) өзіндік құнын дайын өнімнің орташа нарықтық құны бойынша үлесі (егер ұсыныс басқа өнім шығаруға пайдаланылатын өнімге қатысты болса).

8. Планы по объему экспорт/импорт көлемі бойынша жоспарлар (натурал және құндық мәнде ).

9. Өнімнің негізгі тұтынушы елдері туралы ақпарат.

10. Өнімдерді ірі нарықтарға жеткізу шығындар туралы ақпарат.

11. Ішкі нарықтағы тауарларды әкелу/әкету келтірілген зиянды негіздейтін ақпарат (өндіру көлемі, тұтыну және басқа да ақпарат).

Сыртқы сауда қызметін реттеудің

кедендік-тарифтік, тарифтік емес, сауда

және өтемдік шараларын қолдану,

өзгерту немесе жою туралы

ұсыныстарды қарау ережесіне

3-қосымша

1-нысан

Өтініш беруші немесе мемлекеттік органдары ұсынатын өтемақы шаралардың қолданылуы туралы мәліметтер тізбесі

1. Өтініш беруші туралы ақпарат (мекенжайы, телефоны, факс, E-mail, тіркелген жері, басшының Т. А. Ә.).

2. Тауардың атауы (оның ішінде Еуразиялық экономикалық одақтың сыртқы экономикалық қызметінің тауар номенклатурасының коды);

3. Өзіндік ерекшелікті субсидияның болуы, сипаты мен көлемі туралы мәліметтер;

4. Субсидияланатын тауар өндірушілер туралы мәліметтер;

5. Ұқсас тауарды ұлттық өндірушілер туралы мәліметтер;

6. Құзыретті органға өтініш беру алдында 3 күнтізбелік жыл бұрын өтініш берілетін мүше мемлекеттің аумағына субсидияланатын тауарды әкелу көлемінің өзгеруі туралы мәліметтер;

7. Құзыретті органына өтініш берілетін мүше мемлекеттің аумағынан ұқсас тауарды басқа мүше мемлекеттер аумағына әкету көлемінің өзгеруі туралы мәліметтер;

8. Субсидияланатын тауарды әкелудің не субсидиялаушы ЕАЭО-тың мүше мемлекеттің нарығынан ұқсас тауарды ығыстырудың салдарынан ұлттық экономика саласына келтірілетін залалдың бар екендігінің дәлелдемелері. Субсидияланатын тауарды әкелу салдарынан ұлттық экономика саласына материалдық залалдың болуы және материалдық залал келтіру қатерлерінің болу дәлелдемелері объективті факторларға негізделеді, олар ұлттық экономика саласының экономикалық ахуалын сипаттайды және сандық көрсеткіштерде (оның ішінде тауар өндірісінің көлемі және оны сату көлемі, ЕАЭО-тың мүше мемлекет нарығындағы тауар үлесі, тауар өндірудің өзіндік құны, тауар бағасы, өндіріс қуаттарының жүктемесі, еңбек өнімділігі, пайда көлемдері, өндіріс пен тауарлар сату рентабельділігі туралы, ұлттық экономика саласындағы инвестициялар көлемі туралы деректер) көрсетілуі мүмкін;

9. Өтініш берудің алдындағы үш күнтізбелік жылда ЕАЭО-тың бірыңғай кедендік аумағына ұқсас тауар импорты көлемінің (сандық және құндық мәнде) өзгеруі туралы мәліметтер;

10. Өтініш берудің алдындағы үш күнтізбелік жылда ЕАЭО-тың кедендік аумағынан ұқсас тауар экспорты көлемінің (сандық және құндық мәнде) өзгеруі туралы мәліметтер;

11. Талданатын кезеңде ұлттық экономика саласына әсер етуі мүмкін басқа да факторларды талдау.